Thursday 7 June 2012 @ 09:04 
Friends like a balloons.
if you let them go,
you can;t get them back.
So i'm gonna tie you 
to my heart
so i will never lose you.

Pukul 11 Wanie call 
"woii Dayana , bangunlah ! kau pegi tak ??"
and i said to her 
"wanie , aku demam la , sakit tekak , selsema semua ada"

to Wanie : im so sorry ! act aku tipu dia je. Pagi tu ngantuk sangat.After she called me, aku sambung tidur balik.Bestt wehh.

10 minutes later .... *sempat mimpi melantak mcD*

Aku, terus bangun.1 massage receive
Suraya "DAYANA aku dekat mcD dah"

blurrrr-inggg .... buffering .....

bangun dan menjerit *Nooooooooooooooooo*

kelam-kabut capai towel terus pecut ke bilik air.mandi-2.before that sempat sent 1 masej dekat Wanie.
"Wanie,aku jadi pegi.Jangan lupa amik aku".
and she said : "Ok Gemok" !

sampai mcD , makan-222..then balik rumah aku*maklumlah rumah aku paling dekat dengan mcD*.
Buad homework Lukisan Kejuruteraan.Chopp ! aku tak join diaorang , aku busy dengan kerja akaun*maklumlah bakal menggantikan tempat Zeti Akhtar Aziz* ok vajet :p

rehat .. sempat kitaorg ......... mmm .. kitaorangg ........ erkkkk ... kamiii ...... 


kitaorangg ..... kitaorangg .... depan laptop ..... kitaoranggg ... errrrr ...
kfine cakaplah apa yang korang nak cakap*redha je*..

Me and Yuhanis.

ohh by the way thanks to Wanie and Aunty Linda*mama Wanie* sebab bagi birthday present.

*diimport dari CameronHighland*
-
-A Big Thank You to Aunty Linda and Wanie :)








Labels: