Thursday 2 August 2012 @ 00:50 
Ya Allah sesungguhnya aku tengah sedih sekarang ni.
Ya Allah sesungguhnya hati aku tengah sakit sekarang ni.
Ya Allah sesungguhnya aku tengah marah sekarang ni.


Ya Allah , sekiranya Nabi Muhammad saw masih hidup , akan ku luahkan segala perasaan sedih,suka,duka pada baginda.Ya Allah..kenapa hati ni sebak sangat.Terasa diriku tidak diperlukan oleh sesiapa.Terasa diriku tidak disayangi oleh sesiapa lagi.Ya Allah hanya engkau sorang yang memahami hati dan persaan aku.Buangkanlah semua perasaan sedih,duka,lara ini.

dear blogger,
mesti korang ingat aku tengah putus cintakan ??
what putus cinta ??
sorry , post ini tak ada kena mengena dengan cinta,couple,clash or whatever .
*mak enon masih single ok*
Post ini adalah luahan dari saya sendiri.
sesungguhnya owner of this blog sedang  melayani perasaan sedihnya.
*nakk nangiss* ok tahan-2 ... mmm
Assalamualaikum ...



Labels: